none
C# ile bilgisayarda yüklü olan programa erişim RRS feed

  • Soru

  • Öncelikle merhabalar. Aklımı kurcalayan bir konu var ve sizlerden yardım almak istiyorum bilenler tecrübeli kişiler bir göz atarsa sevinirim. Sorumu anlatırken bir örnekle anlatmak istiyorum. Örneğin C# ile yazılan bir uygulamada diyelim ki internet download manager programına erişmek istiyorum ama bunu arka planda yapmak istiyorum yani şöyle söylim ben kendi uygulamamı açıyorum ve aynı bilgisayar ya da sunucu azure gibi platformlarda bulunan programa erişmek istiyorum yani ben yazdığım programda linki girip arka planda idm'nin çalışarak onu indirmesini istiyorum. Umarım anlatabilmişimdir. Burda idm sadece bir örnek mesala başka programlar içinde geçerli bu sorum.

    Bunu yapabilmek için izlemem gereken yol nedir. Böyle bir teknolojinin adı nedir araştırmalarımı nasıl yapabilirim. Yardımcı olursan çok sevinirim. İyi çalışmalar...

    21 Ağustos 2016 Pazar 17:44

Tüm Yanıtlar

  • NŞA da böyle bir şey yok :) Yani sen linki nere verecen vs bir sürü soru işareti ortada kalır. Ancak bazı programlar web arabiriminden veya farklı şekillerde api sağlar. Bence kullanmak istediğin programların hangilerinin api desteği var ona bak ve bu yöntem üzerinden git. Mesela download işlemleri için free download manager kullanabilirsin http://www.freedownloadmanager.org/features.htm sayfasında uzaktan kontrol edilebileceği yazıyor. Daha önce kontrol etmedim ama sanırım bir web arabirimi üzerinden birşeyler yapman mümkün.

    Fullstack Developer

    21 Ağustos 2016 Pazar 21:11
  • Aslında bahsettiğim olay sdk ya da arabirim flan değil. Yapay zeka gibi birşey yani ben oluşturduğum programda bi kaç yere tıklayıp arka planda nereyi tıkladıysam ya da hangi butona bastıysam örnek olarak link ekle diye bi buton oluşturuyorum linki yazıp ekle butonuna basınca arka planda programa yazılabilsin.


    21 Ağustos 2016 Pazar 21:48
  • Mouse hareketlerini filan kayıt etmek mi istiyorsun yoksa komple pc de ne olup bittiğinimi kaydetmek istiyorsun anlamadım valla

    Fullstack Developer

    22 Ağustos 2016 Pazartesi 22:45