none
Visual Studio 2017 Professional de Publish ve Release özelliğini nereye koydular? RRS feed

  • Soru

  • Merhaba. Visual Studio 2017 de Publish ve Release özelliğini nerye koydular? Srudioyu iyice karıştırdımbulamadım. Öncedem aaşğıdaki resimde görülen yerde duruyordu. 2013 de falan ordaydı sonra 2017 de baktım yok.


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com



    25 Ekim 2017 Çarşamba 17:23

Yanıtlar

  • Şunu farkettim ki, Webform da Publish olayı kaldırılmış.

    Ben daha önce 2013 Update (2 veya 3 muhtemelen 3) kullanıyordum. En son Update 5 çıkmış. Gördüm ki Projeye sağ tıklayıp web uygulaması yayımla dediğimde alttaki resimde görülen srçeneği işaretlediğimde PreCompiled klasörü oluştuurp içine Derleme(Debug) yapıyor ve kodsuz yani sadece .aspx uzantılı dosyaları ve web.config, bin ve onun içinde de ilgili .dll dosyalarını oraya atıyor. 2013 Update 5 (belki de 4) den itibaren Publish(yayımla) kısmı webform için kaldırılmış. Web Application(MVC değil) projesi açtığımda onda Publish(yayımla) kısımları var. Bakınız, aşağıdaki resimler bunu gösterdim.


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    28 Ekim 2017 Cumartesi 20:40

Tüm Yanıtlar

  • En alttakine tıklayınca bu geliyor ve işin ilgimç yanı Debug yazan hiçbir yerinde Release seçeneği yok bu a dikkatimi çeken bir şey oldu.


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    25 Ekim 2017 Çarşamba 20:57
  • bir önceki yanıttaki resimde de görebileceğiniz gibi ayarlar & seçenekler kısmı yok derle sekmesinde.

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    26 Ekim 2017 Perşembe 08:58
  • Buldum dediğiniz yeri burada hangisini işaretlemeliyim?


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    26 Ekim 2017 Perşembe 09:07
  • Tamam ancak işin ilginç yanı arkadaşıma da kurdum onda da yok ve hep microsoftun resmi kaynağından indirip kurduk. bu ne saçma şey anlamadım.

    neyse deneyip sonucu bildiricem. teşekkürler.


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com



    26 Ekim 2017 Perşembe 09:54
  • pro yu kaldırıp community yükledim onda da aynı sıkıntı. sanırım 2015 e dönücem bu konu burada kalsın bir gün çözüm bulunursa işaretlersiniz veya ben çözüm bulursam gelir yazarım. :) Teşekkürler.

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    27 Ekim 2017 Cuma 07:57
  • 2017 community 2015 pro update3 ve son oalrak şu an 2013 ultmate var ancak ne yazıkki bu publish ve release yok. lütfen kafayı yemeden önce biri yardım ,etsin. bir ben mi yaşadım bunu?

    bunları kurmadan önce iyice temizledim bütün programlarını uzantılarını kaldırdım studionun kayıt defteri temizliği falan da yaptım. başta seçtiriyor ya genelrarl web developer vs diye o da gelmiyor. Bu arada bu sorunu yazdığımda sıfır ssd ye kurulum yaptım. 

    işletim sisitemi win7 x64 sp1 sistemde yöneticiyim.

    Arkadaita sıfır bilgisayar aldı ona da aynı şekilde kurduk onda da yok. benim laptopa da kurmuştum formattan sonra onda da yok. şu an 3 pc mağdur durumda. ne yapacağımı bilmiyorum. MS un hatası mı benim mi anlayamadım?

     şu vidiep da ki gibi menude görünüyordu önceden. https://www.youtube.com/watch?v=PqBPbV3AZOU


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com





    27 Ekim 2017 Cuma 15:28
  • kurulu değil Virtualbox kurayım mı?

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    28 Ekim 2017 Cumartesi 09:17
  • Kurdum şimdi win10 kurulumunu bekliyorum. Peki oraya VS Code mu kurayım Community mi? 2017?

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    28 Ekim 2017 Cumartesi 10:45
  • Maalesef yine olmadı yaa yine yok yaa. Bu neden oluyor. Biri girip bakabilir mi pc ye? Ve kendinizden de ekran görüntüsü atarsanız... Sizde de var mı?

    Sanal makina özellikleri şu şekilde:

    - Virtualbox 5.2 (sitesinde yer alan son sürüm)

    - Windows 10 PRO x64 (deneme sürümü)

    - Visual Studio 2017 Community (her zamanki gibi resmi kaynağından inidirldi)


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com


    28 Ekim 2017 Cumartesi 12:03
  • Ayrıca şuna eminim ki bunu MSDN forumlarında çözemezsek hiçbir yerde çözemeyiz, yanlış mı? :)

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com


    28 Ekim 2017 Cumartesi 15:49
  • burası son çare zaten araştırıyordum ve son olarak sormaya başladım. Face de sordum. Şu an bi MVp ye sordum cevap bekliyorum. Yani araştırmadığımı nerden biliyorsunuz?

    Ayrıca anlamadığım neden Sanal makine içine wmserver kuruyoruz? Ayrıca vscode u denedim vs code da studiodaki gibi proje oluşturup release yapamıyoruz. zaten benim sorunum release yapamamak. O yüzden Community 2017 kurdum. Win 10 a da key girmedim.

    Peki başka bir soru soracağım benim bilgisayarın yad a bağlantımın veya her neyse kara listeye alınma gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    28 Ekim 2017 Cumartesi 18:09
  • Bir de rica etsem projenin sağ tık menüsünden sizde ekran görüntüsü atsanız buraya?.. :)

    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com


    28 Ekim 2017 Cumartesi 18:10
  • Şunu farkettim ki, Webform da Publish olayı kaldırılmış.

    Ben daha önce 2013 Update (2 veya 3 muhtemelen 3) kullanıyordum. En son Update 5 çıkmış. Gördüm ki Projeye sağ tıklayıp web uygulaması yayımla dediğimde alttaki resimde görülen srçeneği işaretlediğimde PreCompiled klasörü oluştuurp içine Derleme(Debug) yapıyor ve kodsuz yani sadece .aspx uzantılı dosyaları ve web.config, bin ve onun içinde de ilgili .dll dosyalarını oraya atıyor. 2013 Update 5 (belki de 4) den itibaren Publish(yayımla) kısmı webform için kaldırılmış. Web Application(MVC değil) projesi açtığımda onda Publish(yayımla) kısımları var. Bakınız, aşağıdaki resimler bunu gösterdim.


    Gürsel Çetin Design Studio | www.gurselcetin.com | gurseldesign[at]gmail[nokta]com

    28 Ekim 2017 Cumartesi 20:40