none
Ana değişken tanımlama ve genel olara kullanmak RRS feed

  • Soru

  • Merhaba Arkadaşlar,

    Uygulamamda forma  ana bir değişken tanımladım ve giriş yaptığımda önemli değerleri bu değişken üzerinde tutmaktayım ve her formdan örn. şirket id  bu şirket id yi almak için ana forma gidiyorum acaba daha hızlı daha pretik bir yolu varmıdır şimdi belki diyeceksiniz ki forma açarken o şirket id yide götür bu sefer formda fazlalık oluyor ben programımı hızlandırma çabasındayım çünkü bunun kolay pratik bir yolu varmı profosyoner olursa daha iyi olur.



    • Düzenleyen csharpp 14 Ocak 2016 Perşembe 21:45
    14 Ocak 2016 Perşembe 21:40

Yanıtlar

Tüm Yanıtlar

  • Deleted
    14 Ocak 2016 Perşembe 22:12
  • Çok teşekkür ederim bunu düşünemedim peki dediğim gibi biraz hızda gerekli peki bir veriyi formdan almak mı daha hızlı yoksa class danmı aynı şekilde değer atamak ve son bir şey daha normal metot tanımlamasam olmazmı public static int SirketID=0 gibi siz propertiy  oluşturmuşsunuz metodada yazıp okuyamazmıyım.
    • Düzenleyen csharpp 14 Ocak 2016 Perşembe 23:24
    14 Ocak 2016 Perşembe 22:38
  • bir veriyi formdan almak mı daha hızlı yoksa class danmı aynı şekilde değer atamak 

    form da bir class değil mi?

    Ayrı bir class oluşturmak istemiyorsan LoginFormu n içine static olarak koyarsın. static tüm uygulama yaşadığı sürece ram de kalacak yanlız ve yanlız bir adet olan bir instance oluşturur.


    www.mvcblog.org
    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    15 Ocak 2016 Cuma 06:55
  • Önay abi yani yeni bir class oluşturmak la birlikte demiştim peki son bir şey daha abiler firma id sini manuel 1 vermek istiyorum fakat daha sonra bu runtimeda çalışırken haliyle kullanıcı girişi vs. değişe bilir bunu nasıl yaparım.
    15 Ocak 2016 Cuma 07:50
  • O class'ın constructor'unda vermelisin.

    www.mvcblog.org
    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    15 Ocak 2016 Cuma 07:58
  • Anladım abim çok teşekkür ederim yardımlarınızdan dolayı.
    15 Ocak 2016 Cuma 09:06
  • Ben teşekkür ederim, son zamanlarda adam gibi soru sorup, neyin ne olduğunu anlayan arkadaşlar gene çoğaldı, bi ara öyle tipler dadanmıştı ki insanın cevap yazası gelmiyordu.

    www.mvcblog.org
    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    15 Ocak 2016 Cuma 11:22
  • Valla abim bende bazen nasıl soracağımı bilemiyorum direk ne geliyorsa aklıma onu sormaya çalışıyorum bu taş bana da sanırım çünkü bazen arkadaşlar sorumu anlayamıyorlar.
    15 Ocak 2016 Cuma 11:56