none
Float Veri Tipi RRS feed

  • Soru

  • Merhaba Arkadaşlar,

    ms sql veri tabanında bir tabloda colon tipini float tanımlar ise c# tarafında propery float mı yoksa double mı tanımlamamız gerekiyor acaba.

    25 Ocak 2017 Çarşamba 08:49

Yanıtlar

  • 10.02 10.02 olarak kaydedilir. Senin kodunda hata vardir, mesela 10.02 double yerine, "10.02" string kaydetmeye calisiyorsundur ve kullandigin kultur nedeniyle 1002 olarak algilaniyordur.

    Not: float kullanmak istediginden eminsin yani. Ben olsam kullanmazdim. decimal kullanmak daha akillica.

    • Düzenleyen CetinBasoz 25 Ocak 2017 Çarşamba 12:42
    • Yanıt Olarak Öneren A_BLR 25 Ocak 2017 Çarşamba 12:42
    • Yanıt Olarak İşaretleyen csharpp 27 Ocak 2017 Cuma 06:53
    25 Ocak 2017 Çarşamba 12:41

Tüm Yanıtlar

  • Ondan once, neden float tanimlayacagini dusunmelisin. float kullanmakta kararliysan double.
    25 Ocak 2017 Çarşamba 08:58
  • abi double yaptım ve kayıt işleminde 10.02 olan ürünü 1002 olarak kayıt yapıyor
    25 Ocak 2017 Çarşamba 12:39
  • 10.02 10.02 olarak kaydedilir. Senin kodunda hata vardir, mesela 10.02 double yerine, "10.02" string kaydetmeye calisiyorsundur ve kullandigin kultur nedeniyle 1002 olarak algilaniyordur.

    Not: float kullanmak istediginden eminsin yani. Ben olsam kullanmazdim. decimal kullanmak daha akillica.

    • Düzenleyen CetinBasoz 25 Ocak 2017 Çarşamba 12:42
    • Yanıt Olarak Öneren A_BLR 25 Ocak 2017 Çarşamba 12:42
    • Yanıt Olarak İşaretleyen csharpp 27 Ocak 2017 Cuma 06:53
    25 Ocak 2017 Çarşamba 12:41
  • textbox ın Mask ayarından mış abi tamam düzelttiğim dediğniz gibi double yaptım peki abi son bir şey daha hani dediniz ya float kullanmaya karar verdiyseniz diye , ben normalde decimal yapıyordum ama şuanda float veri tipine döndüm bir çok programda hep float tipi kullanılıyor bende bunun mantığını öğrenmek için float a döndüm peki fark nedir
    25 Ocak 2017 Çarşamba 13:04
  • float yaklasik deger. decimal kesin. Cok daha detay merak ediyorsan IEEE standardini oku.
    25 Ocak 2017 Çarşamba 13:08
  • Çok teşekkür ederim abim bilgi için ve yardımlarınız için.
    27 Ocak 2017 Cuma 06:52