none
MemberShip ChangePassword RRS feed

  • Soru

  •  
    @model LiveAxisStatup.Models.Panel.UserChangePasswordView
    belirtilen modelde UserName alanını
     string user = new ModelMainContainer().Users.Single(p => p.EMail == WebSecurity.CurrentUserName).ToString();
    user değişkeninden aldığım e-posta adresiyle doldurmam gerekiyor. Şifre güncelleme işlemi yapmaya çalışıyorum SimpleMemberShip ile 3 string döndürmem gerekiyor ilkini yani kimin şifresini güncellemesi gerektiğiini bir türlü gönderemedim.
    24 Ağustos 2016 Çarşamba 01:36

Yanıtlar

  • Tamamdır hocam, yeri gelmişken sorayım şimdi kullanıcıdan aldığımız bilgileri modelimize yazıyoruz problem yok ama kullanıcıya sormadan modele yazmam gereken bilgiler olursa bunu nasıl yapacağım?


    Aahaha. E sorduğun soruyu tekrar okurmusun. "modele yazmam gerekirse" demişsin. şimdi söylediğin başka bişey.

    Onu da @Html.Action() ile yapabilirsin. Örneğin

    AccountController

    [ChildViewOnly]
    public ActionResult UserInfo()
    {
       return View(db.Users.Find(WebSecurity.CurrentUserId));
    }

    Buna bir view oluştur;

    @model User @{ Layout = null; //bu önemli, yoksa sonsuz döngüye girer. } HoşGeldiniz Sn. @Model.Name


    Sonra kullanmak istediğin yerde;

    @if(WebSecurity.IsAuthenticated)
    {
        <div>@Html.Action("UserInfo")</div>
    }
    else
    {
        <div>@Html.Action("AnonimousUserPanel")
    }
    gibi çağır.


    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 19:19
    Moderatör

Tüm Yanıtlar

  • Basit düşün... 

    Kullanıcıya E-Posta/kullanıcı adı sor.
    Böyle bir kullanıcın varsa içinde password token'li url olan bir mail gönder.
    Kullanıcı bu maildeki linke tıklarsa o token ile yeni şifresini iste.


    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 08:07
    Moderatör
  • Bu iş bu şekilde mi yapılıyordu sanki bana farklı geldi ama yanlış ta hatırlıyor olabilirim.

    Fullstack Developer

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 09:20
  • şifresini unutan kullanıcı için böyle, mail yerine içinde token olan sms de yollayabilirsin. cep no kaydettiysen


    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 09:28
    Moderatör
  • Tamamdır hocam, yeri gelmişken sorayım şimdi kullanıcıdan aldığımız bilgileri modelimize yazıyoruz problem yok ama kullanıcıya sormadan modele yazmam gereken bilgiler olursa bunu nasıl yapacağım?


    24 Ağustos 2016 Çarşamba 11:13
  • kullanıcıya sormadan yazacaksın :)

    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 15:46
    Moderatör
  • Tamamda nasıl olacak işte yapamadım modelde username alanı var kullanıcı giriş yapmış kullanıcıya senin kullanıcı adın ne diye sormanın anlamı yok giriş yapmış zaten. Kullanıcının username'ini kendim doldurmak istiyorum 

    view tarafında model.username=user; şeklinde denedim ama olmadı nesne ayarladamadı filan dedi model.username=user.tostring(); şeklinde denedim yine olmadı

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 16:28
  • Tamamdır hocam, yeri gelmişken sorayım şimdi kullanıcıdan aldığımız bilgileri modelimize yazıyoruz problem yok ama kullanıcıya sormadan modele yazmam gereken bilgiler olursa bunu nasıl yapacağım?


    Aahaha. E sorduğun soruyu tekrar okurmusun. "modele yazmam gerekirse" demişsin. şimdi söylediğin başka bişey.

    Onu da @Html.Action() ile yapabilirsin. Örneğin

    AccountController

    [ChildViewOnly]
    public ActionResult UserInfo()
    {
       return View(db.Users.Find(WebSecurity.CurrentUserId));
    }

    Buna bir view oluştur;

    @model User @{ Layout = null; //bu önemli, yoksa sonsuz döngüye girer. } HoşGeldiniz Sn. @Model.Name


    Sonra kullanmak istediğin yerde;

    @if(WebSecurity.IsAuthenticated)
    {
        <div>@Html.Action("UserInfo")</div>
    }
    else
    {
        <div>@Html.Action("AnonimousUserPanel")
    }
    gibi çağır.


    e-mail: onay[nokta]yalciner[at]hotmail[nokta]com

    24 Ağustos 2016 Çarşamba 19:19
    Moderatör
  • Deniycem hocam. Mvc biraz sancılı ama böyle cevaplar geldikçe güzel :)
    24 Ağustos 2016 Çarşamba 21:33