SQL Server Developer Center > SQL Server Forums > SQL Server Database Engine > Any way to re-create ##MS_AgentSigningCertificate## user in master database
Ask a questionAsk a question

AnswerAny way to re-create ##MS_AgentSigningCertificate## user in master database

• Friday, November 06, 2009 8:17 PMIan Miller Users MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers Medals

Hi, the ##MS_AgentSigningCertificate## user from the master database on one of our QA instances got deleted by mistake.  I was wondering if there was any way to re-create the user without restoring the master database ..

Thanks

Answers

• Tuesday, November 10, 2009 8:14 AMXiao-Min Tan – MSFTMSFT, ModeratorUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers Medals
     Answer
    Hi,

Try the following statements:

USE master;
    GO
    CREATE USER [##MS_AgentSigningCertificate##] FOR CERTIFICATE [##MS_AgentSigningCertificate##];
    GO

If there are any more questions, please let me know.
    Thanks.
    ***Xiao Min Tan***Microsoft Online Community***

All Replies

• Friday, November 06, 2009 8:19 PMIan Miller Users MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers Medals

Sorry ...  a little more details.  We are running SQL Server 2005 SP3 (build 9.0.4053).  Thanks
  • Tuesday, November 10, 2009 8:14 AMXiao-Min Tan – MSFTMSFT, ModeratorUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers MedalsUsers Medals
     Answer
    Hi,

Try the following statements:

USE master;
    GO
    CREATE USER [##MS_AgentSigningCertificate##] FOR CERTIFICATE [##MS_AgentSigningCertificate##];
    GO

If there are any more questions, please let me know.
    Thanks.
    ***Xiao Min Tan***Microsoft Online Community***